Wij hebben een sterke focus op het online succes van onze klanten. Erg leuk, maar als je een online partner zoekt gaat het er niet alleen om wat we doen, maar ook om hoe we het doen.

1. Kennismaking

We maken kennis met elkaar. Wij presenteren onszelf, maar zijn vooral benieuwd naar jouw verhaal en ambitie. Zitten we op één lijn en is er een “match” dan brengen we een offerte uit.

2. Kick-off

We organiseren een kick-off sessie met alle betrokkenen. Tijdens deze sessie definiëren we de gewenste doelen en bekijken hoe we die kunnen meten. Daarnaast maken we een contentplan en bepalen we de software architectuur.

3. Ready, set

We bereiden het project voor, verzamelen content, zetten een ontwikkelomgeving op, testen (indien nodig) externe koppelingen, vullen een to-do lijst (backlog) en bepalen samen een eerste oplevermoment.

4. Go!

De basis is gelegd, nu is het tijd voor de uitwerking. Onze ontwerpers en programmeurs werken samen om de gewenste doelen vorm te geven. Door gebruik te maken van verschillende tools en oplevermomenten weet de klant precies waar we staan.

5. Oplevering en livegang

We zetten de website of applicatie op een acceptatie omgeving voor een presentatie aan alle stakeholders. Is alles naar wens, dan gaan we live!

6. Beheer, updates en doorontwikkeling

Een goede website of applicatie is nooit “af”. Samen met onze klanten sluiten we een Service Level Agreement (SLA) af. Hierin staan duidelijke afspraken over het onderhoud en beheer.